Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pletje123 schreef:Geldt hetzelfde als alle andere paarden: voelen
malih schreef:Ik weet heel zeker dat iedereen die van mij ook net iets te dik vind, dat vind ik zelf namelijk wel. Alleen is mevrouw pas 1,5 jaar en wil ik niet te veel aan haar voer rommelen...
chanel1985 schreef:Yamcha: Je zegt het zelf: citaat: "Zoals ik hem score op de eerste foto is hij perfect"
Als je met zoiets werkt krijg je bij verschillende mensen, verschillende scores.
Wat maakt dat jij de juiste hebt? Dat jouw manier van punten geven de juiste is?
Jij bent geen voedingsexpert, ik niet, en vele andere ook niet, dus ?
Yamcha schreef:@ Calimero: Kijk dan zelf eens! Zo moeilijk is dat toch niet?
Logisch nadenken en kijken is toch niet zó moeilijk?
Bonita_Bon schreef:Yamcha schreef:@ Calimero: Kijk dan zelf eens! Zo moeilijk is dat toch niet?
Logisch nadenken en kijken is toch niet zó moeilijk?
Als je zelf aangeeft dat jij het ook niet perfect eet en geen deskundige bent,
Dan vind ik dit 2 vrij neerbuigende posts, uit hetzelfde stukje tekst.. Zo gaan mensen niet beter naar je luisteren Yamcha, eerder in de verdediging schieten. En dat begrijp ik. Hoewel ik jouw post ook begrijp (het er alleen niet geheel mee eens ben)
Bonita_Bon schreef:malih schreef:Ik weet heel zeker dat iedereen die van mij ook net iets te dik vind, dat vind ik zelf namelijk wel. Alleen is mevrouw pas 1,5 jaar en wil ik niet te veel aan haar voer rommelen...
Oeh dat zou ik dan wel doen. Net als bij kinderen, eenmaal aanleg (gekregen) om dikkig te worden, worden ze dat op latere leeftijd ook sneller. Een kind hoort zeker niet te dik te zijn en zowel; meer bewegen!