Fiona, melasse? In de ruwvoermix of de dieetmix?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Ik vind elke conclusie over de dieetmix, negatief of positief nogal voorbarig. Het product ligt nog maar net in de schappen en wordt nog lang niet overal verkocht dus hoe kunnen er nu op dit moment dan al gebruikerservaringen zijn?
Ing__ schreef:Mijn zakken voer zijn binnen, ben erg benieuwd!
Lijkt mij hier in dit topic niet nodig om HH er bij te betrekken, daar is een ander topic voor.
HH bevalt gewoon niet voor iedereen goed, dus dan is het logisch dat je gaat kijken naar andere alternatieven!
Kostolany schreef:De Dieetmix van Subli kan ik maar een ding van zeggen, het heeft een ander naamkaartje gekregen maar veel verschil met de Pavo ligh is het niet;) ze verkopen het als nieuw..maar het is niet nieuw en de producten....zijn een pot nat die er in gaan want ze kopen het groot in alleen de samenstelling verschilt een beetje met wat ze later na het verbrandne van het natuurlijk toevoegen. Er worden daar ook veevoerders en honden en kattenbrokken geperst in die fabrieken en dat verschilt echt niet met het paardenvoer;)
Citaat:Appelpulp
Appelpulp is een zeer smakelijk product dat door het hoge gehalte aan ruwe celstof een stabiliserende werking heeft. Appelpulp is rijk aan pectines. Pectines zijn makkelijk afbreekbare koolhydraten en worden in de pens omgezet in propionzuur. Propionzuur is een bron van glucogene energie
ellepel schreef:dat is appelpulp.![]()
Citaat:Appelpulp
Appelpulp is een zeer smakelijk product dat door het hoge gehalte aan ruwe celstof een stabiliserende werking heeft. Appelpulp is rijk aan pectines. Pectines zijn makkelijk afbreekbare koolhydraten en worden in de pens omgezet in propionzuur. Propionzuur is een bron van glucogene energie
kon voor paarden niet echt veel andere info vinden.
staat nog wel wat meer uitgelegd:
http://www.duynie.nl/Basis.aspx?Tid=2&L ... 35&STIJL=1
even naar appelpulp scrollen en daar stata dan nog een pdf bestandje met wat meer uitleg.