Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knk81 schreef:Heb foto's gemaakt, maar geen idee hoe ik die moet plaatsen...
knk81 schreef:Voer sinds november c4l. Ben erg tevreden. Volg dit topic al een tijdje, maar nooit een reden gehad om te reageren... Nu heb ik echter in een nieuwe zak c4l gepofte graantjes ontdekt (niet zomaar 1 verdwaalde, best veel voor een graanvrij product). Vandaag een tweede zak open gemaakt en die heeft het ook![]()
Ik zou graag willen weten of meer mensen dit hebben?!
Heb foto's gemaakt, maar geen idee hoe ik die moet plaatsen...
Little_Gift schreef:'t Is toch niet omdat de producten in één en dezelfde fabriek gemaakt worden dat men dan maar akkoord moet gaan met granen in een graanvrij product?
Da's hetzelfde als medicijnen die dan maar restanten van de voorgaande medicijnen bevatten omdat de "band" niet voldoende gespoeld was... zou nogal wat taferelen gaan geven !
Little_Gift schreef:'t Is toch niet omdat de producten in één en dezelfde fabriek gemaakt worden dat men dan maar akkoord moet gaan met granen in een graanvrij product?
Da's hetzelfde als medicijnen die dan maar restanten van de voorgaande medicijnen bevatten omdat de "band" niet voldoende gespoeld was... zou nogal wat taferelen gaan geven !