Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirim schreef:Even helemaal offtopic....hij heeft er zeker wel wat van. Die rechte achterhand, billen...tipisch Aram en zoals mij paard had. Karakter van Aram scoorde een 9. Hij was ( hij is helaas ook niet meer) zeer vriendelijk, eerlijk en voor degene die hij vertrouwde ook heel open. Een heerlijk paard om mee te werken. Mijn paard leek enorm veel op Aram zowel karakter als uiterlijk. Springen lag hem meer als dressuur overigens, maar ook dressuur was niet onverdienstelijk. Als jouw paard op Aram lijkt heb je een zeer fijn paard...veel plezier ermee
gr_roos schreef:Mirim, misschien is de force de ookzaak van het niet meer eten van de merriemuesli. Laat het straks even weg en meng het dan wel door mijn merriebrok. Bedankt voor de link, weet jij of de gehaltes op voervergelijk al zijn aangepast (merriemeusli). Ik heb in iedergeval nog zakken van de oude productie, febr. besteld.
kevje06 schreef:Ik heb een aram les gegeven, leuk beest.
Welke is dat van ej dan? Want vind de glissando ook erg goed maar idd prijzig.
mirim schreef:De Glissando kost 44,50 per 1,5 kilo...dus toch goedkoperIk kon me eigenlijk al niet voorstellen dat het andere goedkoper was, maar heb me uit voorzorg onthouden van commentaar. Maar ik zat er toch niet naast
aliealie schreef:mirim schreef:De Glissando kost 44,50 per 1,5 kilo...dus toch goedkoperIk kon me eigenlijk al niet voorstellen dat het andere goedkoper was, maar heb me uit voorzorg onthouden van commentaar. Maar ik zat er toch niet naast
mmm is al weer een tijdje geleden dat ik dat had, maar kan het zijn dat gluc.van EJ zuiniger is in gebruik? Ik meende dat ik daar nog wel behoorlijk van moest geven. Van de Gluc. van EJ i geef ik 1 maatschepje per paard per dag.