Hello hello,
Uit mijn leesschulpje gekropen, na het hele forum doorgespit te hebben, meld ik me hier ook, want ik zie werkelijk waar door de bomen het bos niet meer.
Ik meld me hier, natuurlijk, omdat ik mijn paarden ook vitamine- en mineralenbrok wil gaan geven in plaats van Pavo (wat ze nu nog krijgen, oeps).
Maar er zijn zóveel merken en informatie over waardes etc. etc., maar daar ben ik niet zo heel goed in thuis.
Nu raadde de osteopaat/chiropractor en tevens dierenarts van mijn paard mij aan om te gaan voor Equilin, omdat dat volgens haar de enige brok is die gemaakt wordt van natuurlijke grondstoffen en ingrediënten en dat de rest van de brok voor een groot deel uit synthetische bestanddelen bestaat en zoals zei zij: uit schimmels. Maar sidenote: zij werken ook samen geloof ik.
Omdat ik niet blind afgaand op haar advies ergens in wil stappen, wil ik graag dus ook jullie mening en advies. Ik heb ook al voeradvies gevraagd bij JPGEF, Equilin en Pure Paardenvoeding (voor de Victorious Secret 200). Van JPGEF en Equilin reactie gehad, van Pure nog niet. Ik was namelijk wellicht geïnteresseerd in die drie merken, maar Vitalbix spreekt me ook wel aan vanwege alle verschillende producten die zij hebben (ook lucerne).
En ja: ik ben me bewust van het feit dat het per paard afhankelijk is hoe ze ergens op reageren.
Conclusie: I need your advice. Pb's zijn ook toegestaan als je iets niet wil plaatsen in dit topic (of niet het hele topic vol wil spammen), maar ik hoop op jullie hulp.