Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Meert schreef:Senna doet het heel erg goed op dit voer, alleen iets te goed want ze begint nu toch best wel dik te worden. Ze krijgt ongeveer 1kg per dag. Als ik bijvoorbeeld een halve kg zou gaan geven, dan moet ik weer wat aanvullen met een supplement, toch? Welke supplement zou bij dit voer passen? Pavo Vital eet ze niet.
Deaglán schreef:Meert schreef:Senna doet het heel erg goed op dit voer, alleen iets te goed want ze begint nu toch best wel dik te worden. Ze krijgt ongeveer 1kg per dag. Als ik bijvoorbeeld een halve kg zou gaan geven, dan moet ik weer wat aanvullen met een supplement, toch? Welke supplement zou bij dit voer passen? Pavo Vital eet ze niet.
ligt er aan hoe zwaar Senna is.
marlonFloris schreef:De pony van mijn zusje kreeg ook c4l, maar we zijn gestopt ,want hij begon heel erg te hoesten. Eerst dachten we dat hij gewoon verkouden was ,maar op een gegeven moment zijn we gestopt met c4l en de volgende dag was er niets meer aan de hand. Geen hoest meer en geen verkoudheid. Tijdens het eten proeste hij telkens dit voer uit.
marlonFloris schreef:De pony van mijn zusje kreeg ook c4l, maar we zijn gestopt ,want hij begon heel erg te hoesten. Eerst dachten we dat hij gewoon verkouden was ,maar op een gegeven moment zijn we gestopt met c4l en de volgende dag was er niets meer aan de hand. Geen hoest meer en geen verkoudheid. Tijdens het eten proeste hij telkens dit voer uit.
Sharani schreef:Het lijkt mij dat je toch naar de gehaltes kijkt voor je voer koopt. Ik heb dit voer juist gekozen omdat van de soorten voer met weinig suiker en zetmeel wel een redelijk eiwit en vet gehalte heeft.