Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dribbelkont schreef:healthy herbs van http://www.voergezond.nl
Dribbelkont schreef:ik voerde het maar ben er mee gestopt omdat ik naar andere stal ga en voeren daar subli en heb haar er nu alvast 2 weken op staan 1/4 schep per dag en 40 gram force en nog geen problemen dus wil het eerst proberen zo want krijgt nu ook weinig suiker binnen zo en is goedkoper want moest dik 30,- verzend betalen om HH thuis te krijgen en wil niet dat het voer zo gegeven wordt i.v.m. slokdarm verstopping.(kan wel hoor zo geven maar wil ik niet)
Flosje446 schreef:Als je HH geeft en je voert minder dan de aanbevolen hoeveelheid (van de basisbrok zou ik ongeveer 900gr moeten voeren), is het dan nodig om er een supplement bij te geven?
Gimli_ schreef:Flosje446 schreef:Als je HH geeft en je voert minder dan de aanbevolen hoeveelheid (van de basisbrok zou ik ongeveer 900gr moeten voeren), is het dan nodig om er een supplement bij te geven?
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die van welk voer dan ook de 'aanbevolen hoeveelheid' voeren, dus ik denk niet dat je dan nog een supplement moet bijvoeren.
Mijn paard krijgt momenteel 2 handjes naast onbeperkt hooi, ik zou hem ruim 1 kg mogen geven, ze halen natuurlijk ook wel het nodige uit hun ruwvoer.
wittepit schreef:Flosje446 schreef:Ik vind het bij haar dus wel heel belangrijk dat ze voldoende van alles binnenkrijgt.
Durf ook om te denken: er is een kans dat het heel belangrijk is dat ze vooral niet te veel krijgt van vanalles
SparklingApp schreef:Ook de bio ron wordt hier niet zo best gegeten.
Hij eet er wel wat van, maar zijn bak is zeker niet leeg en ik geef hem ongeveer een halve schep op een dag met een beetje ruwe spelt er bij.
Ben benieuwd of hij het aan het einde van de zak nog wil eten, anders maar weer verder zoeken..