edit: vond ik net op een deense site, lijkt hetzelfde, en wat ik hierbij kan zien heb je een 2:1 verhouding. niet heel slecht dus.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miezelke schreef:Ik heb 2 paarden, en ben 1 maand geleden overgeschakeld van Equifyt naar combi C4L en Nature's Best. Ze krijgen sowieso niet veel (1 schep/dag, is ong. halve kg) omdat amper moeten werken.
Nu is één ervan de laatste tijd redelijk vermagerd, in die mate zelfs dat ik me zorgen begin te maken en de DA gisteren bloed is komen trekken. Hoop dat het één niet met het ander te maken heeft (zou me sterk verbazen), maar is wel opvallend. Ben benieuwd naar resultaten bloeduitslag...
gaucho schreef:miezelke schreef:Ik heb 2 paarden, en ben 1 maand geleden overgeschakeld van Equifyt naar combi C4L en Nature's Best. Ze krijgen sowieso niet veel (1 schep/dag, is ong. halve kg) omdat amper moeten werken.
Nu is één ervan de laatste tijd redelijk vermagerd, in die mate zelfs dat ik me zorgen begin te maken en de DA gisteren bloed is komen trekken. Hoop dat het één niet met het ander te maken heeft (zou me sterk verbazen), maar is wel opvallend. Ben benieuwd naar resultaten bloeduitslag...
Ik heb dezelfde hoeveelheid care4life als equifyt (western) gevoerd en mijn paard werd ook magerder en had veel minder energie. Reden waarom ik weer gestopt ben met Care 4 life en weer muesli in combinatie met een vitamine / mineralensupplement voer.