@ petitparis, mijn paard werd na jaren heel fijn te lopen stijf en uiteindelijk zelfs licht onregelmatig, in zijn hoofd kon hij het ook allemaal niet meer bol werken leek het wel en uiteindelijk kreeg hij ook last van bultjes op zijn huid.
Ik heb hem in de faculteit Utrecht helemaal binnenstebuiten laten keren en daar konden ze absoluut niks vinden behalve dat hij zo gevoelig op zijn spieren was...
Toen op de HH kreeg ik eindelijk mijn oude paard langzaam weer terug, tot hij besloot het niet meer te eten..
Nu op zijn oude voer komen zijn kwalen direct weer terug, ook meteen weer minder rust in zijn hoofd..
Hij eet op een dag zo'n 13 a 14 kilo voordroog en met een zak lucerne van subli doet hij ruim een week, maar zonder krachtvoer er bij valt hij wat af en hij staat nog niet weer volop in het werk.
Ik had een mailtje verzonden naar bio-ron of ze proefverpakkingen hebben om te kijken of hij dat eet, maar die geeft aan dat ze geen proefverpakkingen hebben omdat alle paarden het voer goed eten.
Als advies krijg ik de muesli, evt. in combinatie met spelt, te gaan voeren en hij laat weten zeker te weten dat hij het eet.
Zou nog kunnen kijken of hij een wedje wil leggen

, maar ik ga het maar proberen..
@keona ik heb een tijdje een aantal paarden op de sensitive gehad, maar het viel mij op dat het heel "licht" voer is, mijn paarden gingen achteruit in conditie op dat voer..