Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Levita30 schreef:Wat heeft hij een leuk koppie!! Zoals hij nu is, vind ik hem niet te dun ook al mogen er wel wat meer spieren op (maar dat is smaak, ik hou van spieren). Ik kan me voorstellen dat mensen het vragen, of hij te dus is omdat de meeste tinkers dikker (te dik) zijn. Wat me wel erg opvalt is dat hij heel slecht in zijn vacht zit.......... Mag ik vragen wat je hem voert?
Barcelano schreef:Dat is een hele missie op zich volgens mij voor Gon om de juiste voer te kiezen en ook nog dikker laten maken.
Je wilt hem gok ik kwa kracht voer ook niet over voeren want de kans is dat de energie verkeerd gebruikt wordt.
Heb je weleens naar de Omega 369 gekeken?
In de meeste dik makers zit juist eiwiten daardoor worden ze dikker.
Zo geef ik die van mij merrie brok voor het dekseizoen...maar daar zit dus veel eiwitten in..dus dat wordt hem niet gok ik.
Heel veel ruwvoer, maar dat moet ie dan wel opeten, die van mij gooit het op den duur door zijn hele stal.
Ik weet ook niet wat er in SP van subli zit kwa eiwitten, dat wil ook nog weleens werken.
Myrthee_ schreef:Hoi allemaal,
ook ik heb een vraagje wat betreft bijvoeren.
Ik heb een verzorgpaard van 19 jaar oud. Ze is erg dun de winter uitgekomen, en is zo'n 2 maanden geleden op de dubbele hoeveelheid hooi gezet in hoop dat ze daar wat van aan zou komen.
Dit is helaas niet het geval.
Wel is het paard vrij druk, dus ze moet er niet nog veel drukker van gaan worden.
Haar tanden zijn goed, daar is een tijdje geleden nog naar gekeken. Ik weet niet wanneer ze voor het laatst is ontwormd. Dit ga ik nog even aan de eigenaresse vragen. En natuurlijk of ze het goed vind als er bijgevoerd word, maar wil me wel alvast even inlezen over wat goed voor haar is etc.
Maar aangezien er zoveel keuze is en zo veel verschillende dingen worden gezegd in dit topic weet ik eigenlijk niet waar ik moet beginnen.