Kinke schreef:Ik vraag me af...degenen die een zodanig hyperend paard kregen....voerden jullie de maximum aanbevolen hoeveelheid?
Ik maar 2 handjes per keer...heel weinig dus
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
packer schreef:Ik stop weer met dit voer, de paarden zijn neurotisch, bijterig op elkaar. Ga weer over op gewone meusli, ook nog vele maler goedkoper
packer schreef:Ik stop weer met dit voer, de paarden zijn neurotisch, bijterig op elkaar. Ga weer over op gewone meusli, ook nog vele maler goedkoper
Valerie_V schreef:Hoe zit het met jullie paarden vinden ze het voer allemaal lekker? Ik heb niet echt het idee dat mijn paard het erg lekker vindt, als ik het voer in haar bak gooi begint ze vaak eerder aan de kuil of hooi.
Moesten jullie paarden er ook aan wennen?
Little_Gift schreef:Mijne eet het nog altijd niet graag... deze week eens 1 dag wel... en nu weer niet meer... niet droog, niet met olie, niet met brokjes in gemengd... ze eet het wel op... uiteindelijk... maar je ziet haar zo echt kijken van "pff ze is daar weer met dat spul hoor" en dan een luide zucht...
Ik weet niet hoe lang ik dit nog moet volhouden... de zak is bijna op... ik wil heel graag een nieuwe kopen want ze doet het er super op... maar anderzijds staat het me wel wat tegen omdat ik zie dat ze er niet heel smakelijk van eet... en dat vind ik dan weer zielig voor haar...
Meningen aub???