Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyzotje schreef:Knappe pony! Er kan nog wel iets af denk ik, maar de foto is niet zo duidelijk(niet perfect van opzij).
Hier is de Haf eindelijk ook op gewicht. Ze ziet er echt goed uit, maar nu gaan ze uiteraard het gras op dus hoelang dat nog gaat duren......
Wat voor mij gevoel hier goed heeft geholpen is stro bijvoeren en voeren uit een net met mini-mazen.
ponyzotje schreef:Dat is inderdaad misschien iets lastiger, maar hoe sterk verdedigt een ranglagere met zijn tanden? Is het niet meer schoppen? Het is afwegen he, dat is waar.
Hier ook een masker op bij de ranglagere, maar dat is maar met 1 ander paard, dat scheelt!
jokenicky schreef:hallo allemaal,
ik denk dat ik mij hier helaas ook moet melden.
ik heb een welsh C van 2 jaar en 9 maanden oud, en ik vind hem zelf écht te dik aan het worden.
hij heeft nu onbeperkt hooi, en ik geef hem per dag twee kleine handjes biks met extra vitamine & mineralen poeder. ik wil nu gaan overstappen op nature's best. maar ik denk toch dat dat niet veel zou gaan helpen, en dat ik zijn hooi toch wat moet gaan beperken. mij leek een green guard graasmasker een super oplossing, maar ik weet niet welke maat hij zou hebben? maat paard ziet er erg groot uit, maar ik heb tot nu toe maat small alleen nog maar op de foto gezien bij shetlanders? alvast hartelijke bedankt, en zo ziet hij er nu uit: