Als je de foto’s boven elkaar zet, dan zie je duidelijk dat mijn paard een skippybal was met Marstall Force en Lucerne digest en dat zijn juist de gassen losliet met Equilin. Er zit 5 weken dus ongeveer.
Hét paard bestaat niet. Ieder paard heeft andere behoeften en klachten. Dus wat voor de 1 werkt, hoeft voor de ander niks te doen.
Daarnaast krijgt ze nog meer supplementen die haar darmen resetten. Dus ja, zeg het maar.
Ik wilde het delen, omdat ik hier verhalen lees over paarden waarvan ik denk dat er oorzaken liggen in het management. Mijn merrie heeft haar hele leven lang, jaarrond last. Dat is voor mijn gevoel toch echt anders dan een paard wat van de wei naar stal gaat en door verkeerd hooi last krijgt. Om maar iets willekeurigs te noemen.
Ik wil ook niet heel specifiek delen wat mijn paard precies krijgt, omdat dit traject aansluit op mijn paard (met resultaat). En daar krijg ik hulp bij van iemand die er voor doorgeleerd heeft. Het is onverstandig om dat zomaar te kopiëren naar andere paarden.