Waar heeft mijn paard baat bij?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Re: Waar heeft mijn paard baat bij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:55

Bizar inderdaad zo'n puntenverschil..baseerde die 2e jury dat enkel op het gebrek aan impuls?

Gefeliciteerd met je winstpunt in ieder geval, wat heel leerzaam is is om je proeven te laten filmen dan kun je die later terugkijken met je coupons erbij en kijken of het commetaar klopt. (sowieso erg leerzaam)

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 19:11

Die jury wist natuurlijk niet dat jullie hier al mee bezig zijn. In ieder geval gefeliciteerd met je winstpunt. Super fijn dat je paard al beter aanvoelt, dit zal vast nog wel beter worden de komende tijd.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-18 22:22

Een weekje verder, ook weer heel wat inzichten verder.

Thuis voornamelijk bezig met basiswerk, hem weer lekker laten lopen en laten voelen dat zijn lijf weer wil. Dat ging heel erg fijn.

Vanavond had ik les, ik had (verkeerde) toeschouwers, ik was één brok spanning... Dus we zijn maar gestopt. Het ging niet. :n Dan voel je weer de invloed die je op je paard hebt. Dat wordt binnenkort maar weer een sessie stress release en verder lekker in m'n uppie trainen of met juf alleen.
Grappig effect, we bespraken wat er gebeurde en besloten te stoppen. Juf liep even voor paard langs, paard wilde niets anders dan juf volgen. Had totaal niets aan mij :+

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 08:28

Jammer dat je zo blokkeert, ben je ook weleens bij een sportpsycholoog geweest? soms helpt iets als emdr ook tegen extreme faalangst.

Fijn dat het thuis in ieder geval wel fijn gaat. :-)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-18 08:34

Die stress release is een soort emdr inderdaad. Ik ben al heel wat blokkades kwijt hierdoor.

Het is denk ik niet zo zeer faalangst. Het is heel specifiek door één persoon op dit moment.

Les is ook thuis hoor. En normaal gesproken ben ik gewoon alleen. Gelukkig. Juf heeft ook gezegd dat ze van de week weer komt en dat ik dan even moet zorgen dat ik alleen ben.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:24

Janine1990 schreef:
Zelf maandag weer een stress-release sessie gehad. Was vrij heftig, er zat toch nog aardig meer oud zeer dan ik dacht. Gelukkig ook weer hele fijne handgrepen gekregen, in het kader van visualisatie.
Tips gekregen om goede ruiters te bekijken op YT. Maar er moet toch meer zijn dan Uta Graf en Ingrid Klimke :+ Als iemand hier nog hele fijne paarden weet qua beweging, word ik wel graag getipt.

Misschien vind je het niets, maar ik vind dit wel interessant om te volgen.
http://tlhd.com.br/programas/tribuna-eq ... questre-27