Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TinePine schreef:Dat kun je pas met zekerheid zeggen als je de marge van het product kent. Je weet niet waar de DA het voor ingekocht heeft
bertine37 schreef:Waarom kiezen jullie niet voor die van Vitella hoge dosering van de zingende smid? Ben gewoon nieuwsgierig. Die van mij doet het er goed op en is heel voordelig en puur naar mijn mening.
Dimple schreef:Iemand ervaring met de Lubrichon Platinum?
Dat is degene die mijn DA adviseert. 116 euro voor iets van 40 dagen, duur dus......
Talk2Vicky schreef:Ik ben uiteindelijk bij NAF superflex 5 star uitgekomen. Mons krijgt dit nu vanaf juni 2012 en in september ben ik voorzichtig gaan stappen met hem. Ik merkte kwa beweging dat hij veel soepeler was (ondanks het lang stilstaan). Ook zijn draf was vooruitgegaan, hij leek veel comfortabeler te lopen. Alleen vertrouwde ik zijn been nog niet. Werd na een paar weken de stap opbouwen toch weer warm. Daarom heb ik besloten om hem de rust te geven (hij wordt immers 19 jaar in april!). Tegen mei wil ik weer voorzichtig proberen maar ik merkte voor zijn peesblessure dat zijn gewrichten steeds minder soepel waren. Daar heeft hij nu geen last meer van.
NAF superflex 5 star blijf ik daarom geven. Ookal zou ik in mei toch tot de conclusie komen dat we niet meer kunnen rijden. Ik merk dat Mons er veel prettiger mee loopt iig.