Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Chrissie schreef:Veel? Ik vind het eerder weinig in vergelijking wat wij onze koersdravers voeren
Mijn 7 jarige ruin van 1.70 krijgt als hij in een koersperiode is ruim 6kg zwarte haver en 3x p/d hooi. Nu hij met een peesblessure op boxrust staat iets minder.

Chrissie schreef:Veel? Ik vind het eerder weinig in vergelijking wat wij onze koersdravers voeren
Mijn 7 jarige ruin van 1.70 krijgt als hij in een koersperiode is ruim 6kg zwarte haver en 3x p/d hooi. Nu hij met een peesblessure op boxrust staat iets minder.
Kim_Evendi schreef:Chrissie schreef:Veel? Ik vind het eerder weinig in vergelijking wat wij onze koersdravers voeren
Ik vind het zelf juist erg veel wat sommige mensen voeren, maar ik denk dat een koersdraver en een Z dressuurpaard toch behoorlijk verschillen qua inspanning.
Mag ik vragen waarom je paard uberhaupt krachtvoer krijgt als hij met een peesblessure op stal staat?
Elco schreef:Chrissie schreef:Veel? Ik vind het eerder weinig in vergelijking wat wij onze koersdravers voeren
Ik hoop toch wel dat je rekening houdt met de scheve ca/fo verhouding als je alleen haver voert..

Elco schreef:Chrissie schreef:Veel? Ik vind het eerder weinig in vergelijking wat wij onze koersdravers voeren
Ik hoop toch wel dat je rekening houdt met de scheve ca/fo verhouding als je alleen haver voert..