Batlow schreef:Wow anaisenmieke, wat prachtig!! Echt, heb je top gedaan... Zou ooit ook graag een scharminkel van internet of iemand willen kopen en deze opknappen. Wat moet dat voldoening geven....
Geeft idd veel voldoening! De dag dat ze binnen kwam op de manege was ik op slag verliefd en ik had het geluk er mee mogen rijden. Na 8 maand heb ik haar gekocht en daar weg gehaald. Ik denk dat dat onze band toch wel heeft versterkt... al zullen er mensen zijn die niet geloven dat een paard zoiets weet.
SmartBH schreef:Ik volg de mening van Batlow, wat een goed werk heb je verricht anaisenmieke ! Ik heb een vraagje, komen ze ook aan van lucerne of is dit een goed voeder om ze op gewicht te houden? Mijn paardje staat nu goed maar ik zoek iets om hem op gewicht te houden waarvoor ik geen water moet gebruiken. Ik gebruikte nu bietenpulp en slobber samen maar door de muizen is mijn slobber dus niet meer bruikbaar en heb ik een beetje bietenpulp over waar ik zijn olie en vitaminensupplement nog in zal doen.
Lucerne gaat hem idd op gewicht houden en gaat helpen de spiermassa te behouden, daar er veel proteinen in zitten die ze nodig hebben voor de spierontwikkeling.
Echter moet je dan wel gaan opletten met de calcium en fosforverhouding aangezien zowel bietenpulp als lucerne een hoge calciumwaarde hebben. Je kan dit oplossen met zemelen erbij te geven
Nayomie schreef:AnaisEnMieke, wat een verschil zeg! Heel goed!
Dankje! 
Marloes__ schreef:AnaisEnMieke: Compliment voor jou! Je merrie ziet er weer super uit!

Danku!