dianalamboo schreef:Hier ook een keer een graasmasker geprobeerd. Zijn heel hard geweest omdat ze aangaven dat een paard uiteindelijk echt wel gaat eten. Nou, die van ons dus niet. Niet gegeten en gedronken met als gevolg; koliek. Voor ons dus geen graasmasker maar strookbegrazing.
Wat vervelend zeg
maar gewoon uit nieuwschierigheid hoe lang zat er nu tussen het om doen van dat ding en de 1e koliek verschijnselen?Wat een verschil eigenlijk die van mij at letterlijk alles met dat ding en dronk zelfs uit een weidepomp.

) er wordt aan gewerkt hoor??? en de jaarling er achter???
Maar denk wel niet dat het een erg duidelijke foto is om zo te beoordelen...
Ik ben er toch wel hard in geworden moet ik zeggen, als hij nu niet eet wat er ligt heeft hij pech, er komt dan wel een klein plukje bij maar de rest moet hij maar gewoon eerst opeten en niet steeds op vers staan te wachten ... Natuurlijk let ik wel op, had vandaag een bak waar hij niet aan was geweest (zat eerst een net in, toen heb ik die inhoud er los in gedaan) en dat zag er toch niet meer zo fris uit, dus dat heb ik dan wel gewoon weggedaan. Maar als ik er niks aan zie moet hij zich niet aanstellen (zeker niet als de andere het wel nog gewoon eet).
(misschien heeft hij gewoon niet meer die overvulde hooibuik en zie ik dat). 
Ofzo ...
Mijn leven (en lichaam) houdt het werken met mijn pony tegen, ook altijd leuk