Marleen_vA schreef:ik wil even iets melden;
mijn paard was de rust hemzelf. zelfs toen het overdag -10 was en mijn paard net 2 weken daarvoor geschoren was, had hij nergens last van. de gehele koude periode niet. Hij bleef nuchter van karakter en absoluut niet schrikkerig en onrustig/nerveus/ongeduldig. Nu opeens sinds ik het voer gaf, zag ik een compleet ander paard (negatieve manier). Zijn mok kwam terug (ondanks de droge bodem), zijn vacht glom dan wel, maar hij had allemaal wondjes van zijn droge huid (wat hij voorheen ook niet had), en zijn hele karakter veranderde (leek wel weer een wild paard). Misschien toeval dat dit gebeurd uitgerekend toen ik hem op nieuw voer had gezet. Ik ben sinds gister weer gestopt met het voeren van C4L. Kom ik er gelijk achter of zijn omslag in karakter te maken zou kunnen hebben met dit voer.
De mijne reageert net zo. Ze is alleen niet geschoren. Naar de mok heb ik vandaag niet naargekeken.
Sharani schreef:@Bora: Er zit net zoveel energie in als Natures Best en b.v. de basisbrok zit lager in DE. Als het alleen om de vitamines gaat zou ik een vitamie brokje geven zoals die van Pavo of Marstall Force.
Zou 100gr dan zoveel energie geven als ze al 2kg basis-sportbrok (havens via stal) en 500gr speedmix van horsefood per dag krijgt. Dit al een jaar?