Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik zoek echt een extra knabbel, dus ruwvoer(vervanger), omdat ik hem in de winter wat extra wil geven, maar niet het voordroog wil opschroeven. En het Compact Gras is dus niet wat ik zoek
Het stomme is dat al die dingen die zo goed klinken bijna onmogelijk te krijgen zijn 
Ik voer zelf Pavo Vital bij de spel & luzerne (kleine hoeveelheden, is zeg maar mijn krachtvoer) en dat gebruik ik meteen ook als beloning tijdens het werken. Handig
Ik wou je niet negeren vandaar mijn beginnetje haha, ik vind het een interessante vraag maar stel me bij "extra ruwvoer uit pak" altijd iets voor dat rijker is dan hooi en dus niet geschikt voor 't Haffie hier.

Dat moet lukken.
Alleen het vinden is een probleem 

!

Zit nu te denken weer een zak Optiform van Mijten te halen en hier een schepje van te geven, dit hebben ze mij toen aangeraden voor mijn eczeempony (de andere dus), het zou helpen de afvalstoffen af te voeren en de darmwerking te bevorderen enzo. Zou ik ze daar dan allebei 's avonds gewoon een schep van geven? Of de ene toch gewoon op voordroog alleen laten staan?
Probleem is een beetje dat vooral langdurige, trage beweging goed is, toch?
Ik ga over een paar maanden wel minder werken dus dan heb ik wat meer dagen vrij, maar nu is dat nog even moeilijk. Ik kan na het werk nog wel iets doen, maar geen uur in het bos gaan wandelen ofzo (kan ik zelf fysiek ook niet aan na een dag werken). Dus ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken
) dus dat maakt het gezellig, maar haar ermee op pad laten terwijl ik op mijn werk zit ofzo gaat 'm niet worden, dat durf ik niet 
Maar nu gaat dat nog even niet lukken
Sowieso moet hij eerst beleerd worden voor de kar, een zadel heb ik er liever niet meer op (de andere kan hopelijk wel bereden worden en kunnen we met z'n allen fijn het bos in
). Dus dat moet toch allemaal opgebouwd worden. Ben sinds dit weekend echt aan de slag gegaan, hij heeft al 4 dagen moeten werken, de sukkelaar
Vandaag had hij door omstandigheden rust, maar morgen ga ik toch even wat proberen, al is het maar een kwartiertje in de roundpen ofzo...
) en mijn bedoeling is om hem voornamelijk op hooi te houden, en dan bv. een eens uurtje ofzo op gras .. Of dan in het bos gaan wandelen en tijdens het wandelen stukjes te laten grazen, dat soort dingen...
Ik ga dus voor de 400 kg gaan
En hopelijk is dat dan beter...
). _Dune_ schreef:Toch maar aan het werk zetten. Om te verbranden, is beweging nodig.