Poeh, jouw geval is nog een stuk zwaarder (
) dan die van mij precies als ik dat zo lees 
Ik hoop dat ik het hier door de extra beweging (en natuurlijk niks anders dan nodig qua voer) wat ga kunnen onder controle houden, maar hij is nog maar net verhuist dus kan daar nu nog niks over zeggen. Al heb ik in de week wel staan kijken en was ik er 90% zeker van dat hij een gestroomlijnder lichaam had. Maar de keer daarna was dat idee alweer een stuk minder
Ik zou ergens zo'n weeglint willen te pakken krijgen, maar kan het echt nergens vinden
Misschien toch nog eens buik & lengte proberen op te meten (maar mijn meter is net niet lang genoeg en dan ben ik toch nooit zeker).Ik heb gisteren trouwens een paddock paradise gemaakt, heb met wat mensen gesproken en eentje had mij een erg leuk ontwerp gegeven, dus dat heb ik gisteren gemaakt
Ben benieuwd of hij dat ook zo leuk gaat vinden als ik
Ik heb nu ruimte voor 5 voerplaatsen over de hele weide (schuilstal, hooibak, 2 inhammen in het pad en de achterste paddock, al kan ik bv. bij dat laatst nog altijd meer dan 1 emmer neerzetten). Ik heb vandaag wat inkopen gedaan en op 5 minuten tijd een slowfeeder in elkaar geflanst (moet hem nog afwerken
) en hij heeft nu op 4 plaatsen z'n voordroog. Kan hij lekker rondtrekken en zoeken in plaats van op 1 plaats te blijven eten 
Mijn hele eigenste slowfeeder

Ben er trots op

Al ga ik het wel nog maken dat ik de mat in de hoeken ga vasthangen met een musketon & touwtje door de bodem van de bak uit, maar moet nog even iets vinden om gaten in die bodem te maken

Verder is het de bedoeling dat er in de hooibak een soort draadnet zeg maar komt en dan heb ik nog 3 hooinetten (als ze ooit eens aankomen
) waarvan ik er 1 in de stal kan leggen en 2 in ronde speciekuipen in de inhammen van mijn paddock paradise. Er staat nu 1 speciekuip met los voordroog erin, gewoon als test om te zien of die er morgen nog staat
Anders moet ik nog een manier gaan zoeken om die vast te hangen
Heb hem nu sinds gisteren echt in gebruik (er moesten nog gaten in voor de touwtjes, nu moeten er nog musketon-haken aan maar kan 'm wel al gebruiken) en na 5 minuten hield hij het al voor bekeken om op zoek te gaan naar iets anders, terwijl het ding echt 'vol' hooi zat
) dus volgens mij zit dat nog wel goed, toch?
)