Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mi_Amore schreef:Mijn paard is er niet drukker van hoorBizar dat er hier zoveel paarden zijn die er wél drukker van worden
Jannepauli schreef:Ja, het vachtje van mijn Friezel en de WPNer glimmen je tegemoet - moet je zonnebril bij opzetten! De structuur van het haar is ook mooi, niet zo donzig. Ik had bij de Fries haar manen totaal afgeknipt, dat zag er na het schuurwerk afgelopen zomer niet uit, met allerlei plukken er uit.. die groeien nu weer als kool, zit zeker al weer 10 cm bij!
Nouvel schreef:zit in die hartog brok niet meer veel energie en suiker dan in de C4L?
blijft bizar dan, waar zit het dan dat ze er heet/kijkerig van worden...
Little_Gift schreef:Hmm hier gisteren ook een zak opgehaald want ik werd nu toch zelf ook wel benieuwd door al deze verscheidene reacties...
Echter... mijn merrie eet het dus ABSOLUUT NIET !
Ze nam vol overtuiging en goeie moed een grote hap... en spuugde het vervolgens naar mijn hoofd !
En weigerde haar voerbak ook nog maar te benaderen ! Zelfs na inmenging met allerlei lekkers waar ze anders een moord voor begaan zou...
Ik tracht het nog enkele dagen aan te bieden maar dan zal het helaas een volle zak van 15 kg zijn die ik buiten mag gooien...