Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Darkness85 schreef:Er heeft hier op Bokt ik het voer gedeelte een paar keer een lijstje gestaan van verschillende soorten musli's. En daarachter het aantal % suiker en zetmeel dat ze bevatten. Weet iemand dat lijstje voor mij op te snorren?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt. Maar ik kan het niet vinden...

). Bij dit alles krijgt hij een kleine 50g Pavo Vital, dit geef ik als beloning tijdens het werk, en wat over is gaat dan 's avonds bij z'n extraatje. Ook heeft hij een KNZ liksteen. Als ruwvoer zit ik met voordroog, echter is dit heel droog voordroog (ik snap het verschil nog steeds niet tussen dit voordroog en hooi
). Voorlopig krijgt hij 2 plakken per dag, we zijn nog zoekende. De bedoeling is om hem 'onbeperkt' te zetten, maar wel op voorwaarde dat hij niet alles meteen opeet
Dit heeft hij namelijk wel altijd gedaan, zodra er eten was werd er gegeten (en het was echt niet dat ze te weinig kregen ofzo, in tegendeel, hij ziet er niet voor niks zo uit
), dus ik hoop dat hij daarin wat meer rust gaat vinden zodat ik hem de kans kan geven om altijd wat te knabbelen ... Er gaat een bak op z'n weide komen en ik wil daar een net in maken en verder ben ik nog aan het kijken om misschien nog andere manieren te gaan doen, zodat ik op verschillende plaatsen wat kan neerleggen/zetten en hij niet altijd maar op 1 plaats staat te eten. Maar dat staat nog in de kinderschoenen 

zal alleen de luzerne wel schrappen vind dat beetje overbodig en zit hele hoop mer in dan puur luzerne (kijk maar eens goed op het etiket, zeker als het korrels zijn). Ik heb hier ook staan maar ze krijgen het hier enkel in volle winter als ze het nodig hebben of als ik iets van psylliumvezel door geef als kuurtje tegen zand. Maar gezien jij al een ander van vitamine korrels geeft zal ik zeker de luzerne gewoon alten vallen voegt niet veel nuttigs toe enkel meer energie en daar wilde je toch juist vanaf

. Nu eindelijk wat tijd om met haar te werken dus hopelijk verandert dat sterk. Moet eerlijk zijn, denk dat ze zonder graaskorf even dik, maar waarschijnlijk ook hoefbevangen was geweest.