Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ziviaantje schreef:Ik hoorde van iemand dat ze vreselijk veel last hadden van mestkevers toen ze care4life voerden en zodra ze er mee gestopt waren waren de mestkevers ook weg.... heel apartIk ben in de winter gaan voeren, dus volgens mij zijn er dan geen actieve mestkevers
LiesbethDW schreef:Ik heb trouwens ook gemerkt dat dat Figo geen last meer heeft van dunne mest. Voor ik begon met Care4Life was dat nogal eens het geval. Positief, dus!
Jannepauli schreef:Toch vraag ik me af.... als paarden zo 'frissig' worden op dit voer, kan het dan niet gewoon zo zijn dat ze zich nu eindelijk lekker in hun vel zitten en daar wat jolig op reageren? Dan lijkt het me meer een probleem van de baasjes die dat blijkbaar niet goed kunnen oppakken..
Jannepauli schreef:Toch vraag ik me af.... als paarden zo 'frissig' worden op dit voer, kan het dan niet gewoon zo zijn dat ze zich nu eindelijk lekker in hun vel zitten en daar wat jolig op reageren? Dan lijkt het me meer een probleem van de baasjes die dat blijkbaar niet goed kunnen oppakken..