Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus excuus als de vraag eerder is gesteld. Ook hier alweer een tijdje een schrikachtig paard en dit terwijl ik hem toch echt, op vrachtwagens en landbouwverkeer na, een aantal jaren geleden heel braaf kocht.
Wat denken jullie, eerst beginnen met magnesiumoxide om te kijken of dat wat doet met een week of 4 en bij geen resultaat overgaan op citraat of Chelaat? Of meteen maar met citraat of chelaat starten?
IwanLuver schreef:Mijn paard hoeft echt niet rustiger, maar heeft soms wel wat ondersteuning in de spieren nodig. Is magnesium dan ook geschikt??
Ann_Pam schreef:salamaleque schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus excuus als de vraag eerder is gesteld. Ook hier alweer een tijdje een schrikachtig paard en dit terwijl ik hem toch echt, op vrachtwagens en landbouwverkeer na, een aantal jaren geleden heel braaf kocht.
Wat denken jullie, eerst beginnen met magnesiumoxide om te kijken of dat wat doet met een week of 4 en bij geen resultaat overgaan op citraat of Chelaat? Of meteen maar met citraat of chelaat starten?
Ik heb magnesium van horseflex. Dit is citraat en vind het wel fijn omdat je er minder van hoeft te geven. Mijn pony reageerd er goed op, als ik het een dag niet geef merk ik wel direct verschil. Veel drukker in het koppie en daardoor minder relaxed. Ben direct begonnen met citraat en daarvoor nog nooit magnesium gevoerd.