Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marrit89 schreef:Hallo Charo, ik heb wel interesse, echter woon ik in Friesland. Dat is nogal een end rijden. Weten jullie wellicht of de magnesium oxide nog bij de Welkoop te verkrijgen is? De medewerker van de Welkoop vertelde mij gister dat hij het niet meer kon bestellen.
Marrit89 schreef:Hallo Charo, ik heb wel interesse, echter woon ik in Friesland. Dat is nogal een end rijden. Weten jullie wellicht of de magnesium oxide nog bij de Welkoop te verkrijgen is? De medewerker van de Welkoop vertelde mij gister dat hij het niet meer kon bestellen.
Syl1612 schreef:Marrit89 schreef:Hallo Charo, ik heb wel interesse, echter woon ik in Friesland. Dat is nogal een end rijden. Weten jullie wellicht of de magnesium oxide nog bij de Welkoop te verkrijgen is? De medewerker van de Welkoop vertelde mij gister dat hij het niet meer kon bestellen.
ik weet niet waar je in Friesland woont, maar Hayer Bethlehem in Wolvega verkoopt het. Je krijgt het los in een zakje van een kilo a 4.95.
igor001 schreef:Ik heb op aanraden van de da selenium + vit E gegeven. Doe ik nu zelfs nog. Maar dat haalt dus niet alles weg. Denk dat ik daar ook mee ga stoppen. Weet ook niet of selenium en magnesium bij elkaar gevoerd mag worden? Alles moet namelijk bij elkaar in 1 bak slobber.
Phen schreef:Ik voer sinds ik denk 2 maanden magnesium bij aan m'n paard. Hij is/was behoorlijk nerveus maar sinds ik het voer is hij ontzettend veranderd! Alsof impulsen op een rustigere manier binnenkomen.
Het enige nadeel aan magnesium vind ik dat het best wel aan de prijs is. Mijn eerste pot (merk weet ik niet meer, stond een zwart paard op) was magnesiumcitraat. Hier deed hij het heel erg goed op! Nu was hij op en heb ik bij de welkoop Magnesium van Subli gehaald. Hierover is mijn paard niet erg te spreken haha. Je moet vrij veel geven en het ruikt flink zoet. Ook heb ik het idee dat het minder werkt.
Ik vroeg mij af wat een goedkopere en goede variant magnesium is. Ik las in dit topic over Magnesium gries? Is dat een optie?