Ik zie niet meteen verbetering, vraag me ook af of je dat kan zien aan 50g Pavo Vital, eigenlijk

De Pavo Vital heb ik het ook niet over de suiker, maar over de enorm scheve hoeveelheid Ca/Phos.
Nu hebben ze dit express gedaan omdat je het doorgaans bij 'graanvoer' bijgeeft en dan is dat nodig, maar als je dat niet geeft blijft het dus een scheve verhouding. Nu vraag ik me wel af hoeveel invloed dat heeft als je 50g geeft, dus daar gaat het eigenlijk niet echt over. Het is gewoon een stuk makkelijker als je 1 ding hebt waar alles inzit

Edit; ik zie trouwens wat je bedoelt denk ik

Ik heb op 400 kg per pony gerekend, dus 2.4 kg per pony per dag, dus 4.8 kg per dag voor beiden .. Dan zou ik 31.25 dagen toekomen met een ton, dus ook een maand. Maar ik ga nooit die volledige hoeveelheid gaan geven lijkt mij, dus ik heb op 1 kg brok per pony gerekend (= 2 kg per dag = 75 dagen met 1 ton) omdat ik gelezen heb dat de meeste het doen met een handje of 500 g ofzo, dan lijkt 1 kg mij al meer dan voldoende, al kan ik dat natuurlijk pas echt zeggen als ik het daadwerkelijk ga geven