Lief hoor dat je zo'n veulen opvangt, hopelijk wordt het nog wat! Ik heb wel keratine (?) shampoo om haar een keer mee te wassen als ze schilfers e.d. heeft, mag je wel wat van meenemen hoor. En ik hoor ook goede dingen over grasbrok (gebruik ik ook bij Django) en zonnebloemolie over het eten om dikker te worden, ik weet niet of dat al genoemd is ?
Wat een super actie van jou Teuntje, en het valt mij op dat ze hele mooie ogen heeft. Geniet van haar en het zal tijd kosten en geld om haar te krijgen waar ze hoort. Maar ik weet zeker dat jij er alles aan zult doen om het goed te krijgen
Wat super teuntje dat je dit doet je bent al een stapje in de goede richting met dr ik geloof dat met heel veel geduld en liefde ze prachtig gaat worden!! Succes met de weg daar naar toe!
Wil nog even benadrukken dat de vorige eigenaar zo goed mogelijk zijn best heeft gedaan voor dit paardje. Soms heb je niet alles in de hand.. Zoals de gezondheid van het moederdier vooral. Ik beticht hem dus niet van verwaarlozing van zijn dieren, ondanks dat het door de titel wel zo over doet komen, wist alleen even geen ander vergelijk te bedenken.. Zocht tips om een ondervoed veulen met een slechte weerstand er weer bovenop te krijgen. De ondervoeding bleek dus achteraf te komen door de wormeninfectie die niet is opgemerkt en welke ook niet te behandelen was met reguliere wormenkuren.
Voetstand voor na 1 week
Ik probeer te rollen
Ben zo benieuwd welke kleur hier nou onder uit komt!
Laatst bijgewerkt door DianneM op 09-07-07 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje wat een vooruitgang in zo'n korte tijd. Haar vacht en stand van de hoeven zijn er al stukken beter uit! Volgens mij wordt het echt een mooi paardje met die witte manen .
pff zo'n korte tijd en dan al zo opgeknapt als ze door het viltige vachtje komt en nog wat meer gewicht op de juiste plaatsen krijgt dan heb je echt een plaatje staan
helemaal super willeke en ik zitten net alles te lezen. Wat goed zeg! ik denk dat heel veel mensen dit willen doen maar er geen tijd/ geld voor hebben. heel veel plezier nog met hem:)
Vilt heeft ze niet meer, ze wordt elke dag geborsteld en het vilt wat ze had heb ik eraf geknipt of eruit gekamt. Hels karweitje, maar tis gelukt! Ze heeft nu een heel zacht pluizig vachtje, bijna te vergelijken met een angora konijntje hihi
ZOOOOOOOOOOOOOO ze is echt al een heel stuk opgeknapt. geweldig dat je dit doet. Ik hou zeker de updates in de gaten, ben benieuwd wat voor een mooie zwaan het word!!!