Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inke schreef:Ik wil wel dat de pony iets energieker is ,(ik zal afwachten tot ze geschoren is)
maar heeft dat dan ook te maken met vitamines? of wat kan ik bijgeven zonder dat ze dik wordt?
Isapaardje schreef:inke schreef:Ik wil wel dat de pony iets energieker is ,(ik zal afwachten tot ze geschoren is)
maar heeft dat dan ook te maken met vitamines? of wat kan ik bijgeven zonder dat ze dik wordt?
Misschien zijn pavo summerfit koeken wat?
Met een halve koek heb je voor een (kleine) pony per dag al genoeg om de hoeveelheid mineralen e.d. te vullen. Zit ook wat zout en energie in en is naast hooi een goede dagelijkse aanvulling zonder een dikmaker te zijn (bevat 7% suiker)
inke schreef:ok bedankt!
@merrieveulen: Het probleem is dat ons hooi redelijk oud is (ziet niet groen meer) en gras hebben ze ook niet meer veel. De pony is ook een sportpony..nuja niet zoals die topsportpaarden, maar ze moet toch wel genoeg energie en vitamines binnenkrijgen voor goede prestaties.
_Sammy_ schreef:Dus wat is dan verder gewoon het beste, van luzerne worden ze toch niet dik? zitten daar vitamine in of moet ik dat er extra bijhalen?