Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:de welkoop heeft de laatste tijd juist wel erg vaak 20% korting op een product naar keuze.
even aanmelden met je kaart en mailtjes ontvangen,dan scheelt het toch weer wat op een zak voer.
ellepel schreef:de welkoop heeft de laatste tijd juist wel erg vaak 20% korting op een product naar keuze.
even aanmelden met je kaart en mailtjes ontvangen,dan scheelt het toch weer wat op een zak voer.
Dispar_Vulgo schreef:Ik ben een tijd terug al overgestapt van Pavo vital (55 euro voor 20kg) naar marstall force (45 euro voor 20kg).
Alleen jammer dat grote voerzakken niet meer (goedkoop) per post gestuurd worden, dus afhankelijk wat de lokale winkels hebben.
In de zomer voer ik wel pavo fibrebeet ipv seniores priores, want het gemak van veel korter weken (45 min ipv 3 uur) is me de extra kosten wel waard.
OleJon schreef:Subli senior priores is in een korte tijd ook een paar euro bijgekomen. Volgens mij anders 12.94 en nu 17.95.
En de subli basibrok ook een stuk duurder. De Tinker en de shet hebben eigenlijk geen brok nodig. Maar ja, beetje sneu als het oudje wat heeft en de andere niks.
Wat wel opvalt is dat de andere diervoeding niet zo snel stijgt als
Het krachtvoer voor paarden. Terwijl de grondstoffen veel overeenkomen.
Wat ik wel een serieus probleem vind, nu er veel boeren moeten verdwijnen. Zal het ruwvoer aanbod ook kleiner worden en daarom ook een stuk duurder
Dees schreef:OleJon schreef:Wat ik wel een serieus probleem vind, nu er veel boeren moeten verdwijnen. Zal het ruwvoer aanbod ook kleiner worden en daarom ook een stuk duurder
Het zijn niet veel boeren die moeten verdwijnen, het gaat om de veepopulatie, die moet krimpen.
Het kan zomaar zijn dat er veel meer gras vrijkomt.
Castellon schreef:Hier in Spanje duidelijk ook! Gisteren een nieuwe bestelling voer (hooi en Pavo brokjes) gekregen en ik vond het zo'n groot bedrag.... zak pavo condition zit nu over de 20 euro. Tijd om uit te kijken naar een alternatief, wat hier qua verkrijgbaarheid nog best een uitdaging is
(het is vaak óf Pavo, óf zeer lage kwaliteit boerderijbrok, meer keuzemogelijkheid is er vaak niet)
Citaat:Citaat:
Spenk schreef:OleJon schreef:Ze hebben maar 1 doel. Ze willen van de Benelux 1 grote wereld stad maken.
Daarom moeten de boeren ook wijken onder mom van " stikstof".
Paarden houden zal straks in verleden tijd behoren
https://www.tristatecity.nl/
Ga lekker ergens anders je complottheorieën verkondigen.
FleurVP schreef:Ik heb het gisteren beetje uitgezocht en ik ga kijken of ik niet zelf pulp, zemelen, luzernebrok en misschien nog wat sojaschroot kan mixen met een vitaminebrok ipv de senior priores. Dat zou toch wel stuk moeten schelen en ik denk dat ik hoger in eiwit uitkom dankzij de luzerne wat ook niet verkeerd is. Ook denk ik dat een losse vitaminebrok misschien completer is.
Hooi zie ik nu juist overal goedkoop aangeboden worden maar dat krijgt hij amper weg helaas.
trustHim schreef:Castellon schreef:Hier in Spanje duidelijk ook! Gisteren een nieuwe bestelling voer (hooi en Pavo brokjes) gekregen en ik vond het zo'n groot bedrag.... zak pavo condition zit nu over de 20 euro. Tijd om uit te kijken naar een alternatief, wat hier qua verkrijgbaarheid nog best een uitdaging is
(het is vaak óf Pavo, óf zeer lage kwaliteit boerderijbrok, meer keuzemogelijkheid is er vaak niet)
Zit nog aardig wat verschil dan voor de pavo condition met Nederland dan
Kun je niet aan horsefood komen?