Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardje schreef:LBLGypsyCobs schreef:TS, geeft ze je het gevoel dat ze met de handrem er op loopt?
Of reageert ze traag of niet op je hulpen?
Eigenlijk beide...
Hopelijk kom je er uit met je paard! Succes! Chesss schreef:Misschien dat dit iets is wat je zoekt. Ze worden er absoluut feller van je heeft er weinig van te gebruiken
https://www.dierapotheker.nl/Paard/671- ... -S-1000-ml
paardje schreef:LBLGypsyCobs schreef:TS, geeft ze je het gevoel dat ze met de handrem er op loopt?
Of reageert ze traag of niet op je hulpen?
Eigenlijk beide...

1 keer been geven, reageert 'ie niet? Tikje mee en direct reactie willen. Daarna de overgang nog een keer overdoen. 
paardje schreef:Chesss schreef:Misschien dat dit iets is wat je zoekt. Ze worden er absoluut feller van je heeft er weinig van te gebruiken
https://www.dierapotheker.nl/Paard/671- ... -S-1000-ml
Zet ik ook op mijn lijstje. Bedankt!
Inxs schreef:Je zou eens kunnen kijken naar de 369 Omega mix van Subli. Dit geeft, naast brok, net even wat meer (beheersbare) energie. De combinatie van muslie en de Omega mix welke mijn merrie nu krijgt werkt voor haar heel goed. Mss is het ook voor jullie ook een optie
Verder vind ik het over tempo rijden op je filmpjes best meevallen hoor.
Gini schreef:Waarom zet je dit op je lijstje? Een snelle blik zegt mij dat dit is 'voor topprestaties' en dat het voeding is 'voor de intensieve paarden(top)sport'. Ik hoop dat jouw vierjarige dat nog niet nodig heeft?
paardje schreef:Gini schreef:Waarom zet je dit op je lijstje? Een snelle blik zegt mij dat dit is 'voor topprestaties' en dat het voeding is 'voor de intensieve paarden(top)sport'. Ik hoop dat jouw vierjarige dat nog niet nodig heeft?
Wat voor de een een topprestatie is is dat voor een ander niet. Overigens ga ik er pas over 3 weken naar kijken.
Sonja89 schreef:Jammer dat TS de meeste reacties negeert, want ik vind dat er veel goed onderbouwde en praktische tips worden gegeven en lees geïnteresseerd mee!
Floortz schreef:Sonja89 schreef:Jammer dat TS de meeste reacties negeert, want ik vind dat er veel goed onderbouwde en praktische tips worden gegeven en lees geïnteresseerd mee!
Klopt. Er wordt niet op gereageerd.
Blijkbaar heiligt het doel, de Ibop, de middelen?
paardje @ [F-AM] KWPN merrie stamboekkeuring IBOB EPTM ect.