Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin schreef:Mijn paard heeft in zijn leven heel wat soorten sportbrok gehad, maar nergens doet hij het zo goed op als op muesli van Marstall.
Het kan heel goed dat sportbrok voor sommige paarden het beste voer is. Voor mijn paard is het dat blijkbaar niet.
Stasja schreef:Voor mij paardje ben ik nu erg aan het twijfelen of ik haar myoplast bij zal voeren of over zal stappen op de amino mueslie van marstall. De concour helpt niet direct voor de spieropbouw toch ?!
elmo1 schreef:spier opbouw word verkregen door training, niet door een supplement![]()
Als je met mate voert en je paard de hele dag door kan bewegen, je lekker samen aan het werk gaat komen de spieren vanzelf
Lante schreef:AMiNo.De animo muesli schijnen ze nogal heet van te kunnen worden, daarom voer ik animo-muskel PLUS naast de Corn. (Heb me uitgebreid voor laten lichten en alles erg goed uitgezocht). Mocht ik te weinig effect voelen van dit suplement, dan ga ik ook wat animo muesli bij voeren.
Puera schreef:Lante schreef:AMiNo.De animo muesli schijnen ze nogal heet van te kunnen worden, daarom voer ik animo-muskel PLUS naast de Corn. (Heb me uitgebreid voor laten lichten en alles erg goed uitgezocht). Mocht ik te weinig effect voelen van dit suplement, dan ga ik ook wat animo muesli bij voeren.Net andersom...
Mijn merrie staat op de Amino Sportmuesli, maar ik kan echt niet merken dat ze er heter van geworden is.
Puera schreef:Lante schreef:AMiNo.De animo muesli schijnen ze nogal heet van te kunnen worden, daarom voer ik animo-muskel PLUS naast de Corn. (Heb me uitgebreid voor laten lichten en alles erg goed uitgezocht). Mocht ik te weinig effect voelen van dit suplement, dan ga ik ook wat animo muesli bij voeren.Net andersom...
Mijn merrie staat op de Amino Sportmuesli, maar ik kan echt niet merken dat ze er heter van geworden is.
elmo1 schreef:spier opbouw word verkregen door training, niet door een supplement![]()
Als je met mate voert en je paard de hele dag door kan bewegen, je lekker samen aan het werk gaat komen de spieren vanzelf