Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Francis schreef:Hoe dat die paarden daar vooral met rijden 'kriebeliger' van werden. Lastiger te zadelen, renneriger, bokkerig... te fris zeg maar. Alleen de paarden die grasbrok kregen vertoonden dat gedrag en hoewel ze zelf ook iets hadden van 'dat kan niet', hebben ze om te testen de paarden toch van de brok afgehaald. .
Ik heb gisterenavond les gehad en een uur lang op een bom gereden

Maar dan vind i khet weer zo eng als ze hun benen in die bak gaan gooien..
Maar mijn merrie ben ik nu aan het beleren en ben eigenlijk hele blij dat ze eindelijk eens rustiger is.. Nou ja goed, zij is in ieder geval een goede graadmeter om te testen of ze inderdaad zo kriebelig worden van de cobs.. 
maar dan zou je misschien om de dag zo'n baaltje van die compact erbij kunnen gooien ( ik heb dus 2 van die veelvraten
) en dat evt aanvullen met elke dag wat equi herps? Ik las alleen op de website dat je die equi herbs aan moest vullen met de natural base. Dus dan zit daar misschien nog steeds nietvoldoende vitamine en minelaren in?

Francis schreef:Krijgt hij maar 2 keer een plak hooi/kuil? 's Ochtends en 's avonds geen hooi?
die D&H voertjes zijn zo mooi he, de Safe and Sound is er nog zo een. Zó jammer dat er toch weer melasse in zit... Dat was voor mij de rede om cobs te gaan voeren. Ik wil die suiker niet.
SuperSmurf schreef:Noah, het viel mij ook al op dat je vrij weinig ruwvoer voert? Of heb je van die hele grote balen?