Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nikka schreef:pleiada schreef:Oei klinkt niet goed..Ben bang dat de tandarts het niet helemaal goed heeft gedaan..Zoek voor de grap eens het topic op het belang van een goede tandarts
Dit zou in principe een goede tandarts moeten zijn. Gisterenavond begon hij toch weer sprietjes te eten, dus ik wacht het even af.
Ik zal eens wat seniores priores halen in de buurt.
pleiada schreef:.
Oké..Hou het in de gaten,helaas zijn er meer slechte dan goede gebitsverzorgers/tandartsen..Het is voor ons ook moeilijk in te schatten wanneer iemand wel of niet goed is omdat we niet goed in de mond kunnen kijken..Helaas heb ik er ervaring mee..
Mootje1980 schreef:Oh Liesbeth DW... ik hoop het niet voor je meid. Afgelopen jaar erg mee aan het tobben geweest. Ik had echt een karkas op stal staan.... Was echt niet leuk... Goed naar je DA luisteren. Goed ontwormen, bloedonderzoeken (bij ons waren de mestonderzoeken steeds schoon!?! wat dus niet het geval was) herhalen en wij hebben daarnaast ook Haarlemmerolie gebruikt (nadat we al heel veel kuren hadden gehad en er nog geen verbetering was... dit wel echt naast de reguliere behandeling gedaan dus niet in plaats van) We hebben haar weer op gewicht gekregen met de pavo podogrow en slobber en heeeeel veeeeel hooi. Kan wel echt even duren heeft bij ons een half jaar geduurd tussen de constatering en het onderzoek waaruit bleek dat ze genezen was.... Maar ook nu blijft ze onder controle! Succes
Imerose schreef:Omdat er hier volgens mij redelijk wat mensen zitten die subli sp voeren, de vraag maar even hier.
Ik kan nergens vinden of je het met warm of koud water aan moet maken en ook wat de maximale duur ik dat je het aangemaakt kan laten staan. Op de zak staat dat het zes uur moet weken, maar hoeveel langer mag je het laten staan??
Snoekiej schreef:Hier even een updatetje, ik kon zo snel niet aan merriebrok komen omdat het uitverkocht was bij de zaak in de buurt. Heb er nog even over nagedacht, en omdat ik ook al lucerne voer ben ik een beetje bang dat merriebrok erbij teveel eiwitten wordt. Ik heb nu net een fles omega-olie besteld bij de Paardendrogist. Eerder heb ik wel al zonnebloemolie gegeven, maar hier merkte ik weinig effect mee. Misschien dat Omega-olie toch beter werkt.