Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roos_M schreef:Het ligt ook aan het paardentype van wat voor voorkeuren een paard heeft.
In heb hierover een boek aangeschaft een tijdje geleden van laarakker; elementenleer.
Ik heb zelf een vuurpaard en die zou meer hebben met bittere smaken. En zo heeft ieder type een smaakvoorkeur. Er staan ook wat aanbevelingen over waar je rekening mee kan houden. Vond dit erg interessant!
Jotoma schreef:energie > olie!
meiske1577 schreef:Jotoma schreef:energie > olie!
Ik geef 120 ml lijnzaadolie per dag..
vraag mij af of die energie vergelijkbaar is..
Ik twijfel nu om bv pulp bij te gaan voeren, als energieleverancier en om hem vol te houden. Hij valt nogal makkelijk wat in, het is ook geen enorme hooi eter. Hij heeft wel onbeperkt toegang tot hooi.
Stal_Fiore schreef:Wie geeft ook de active + er bij?
Hoe zijn De ervaringen daarmee? Worden ze er ook heter van?
superpony schreef:Is niet raar. Als je een kind alleen snoep en patat geeft, krijg je er ook moeilijker groente in.
Wij verkochten voer en mensen kwamen weleens wat terug brengen, omdat de paarden het niet aten. Maar na jaren biks en lekkere muesli, kost het echt veel tijd en geduld.
En voer staat in verhouding tot bewegen. Als ze in totaal voldoende krijgen tegenover hun beweging, hebben ze geen andere behoefte misschien.
Roos_M schreef:Het ligt ook aan het paardentype van wat voor voorkeuren een paard heeft.
In heb hierover een boek aangeschaft een tijdje geleden van laarakker; elementenleer.
Ik heb zelf een vuurpaard en die zou meer hebben met bittere smaken. En zo heeft ieder type een smaakvoorkeur. Er staan ook wat aanbevelingen over waar je rekening mee kan houden. Vond dit erg interessant!
Nessa schreef:Mocht iemand interesse hebben.
Heb nog 2 zakken van 14,5 kg. De DC
Vind het echt mooi voer
Overgestapt naar iets vergelijkbaars en dat eet ze echt veel veel beter. Jammer dat ik al had ingeslagen
Art_Ificious schreef:Hoi,
Ik wou vitalbix daily complete bestellen, maar klopt het dat de zak van 7kg niet meer te bestellen is?
Een grotere zak kan ik helaas niet stockeren.grote
Het is voor een 3 jarige ruin.
Nessa schreef:voerton
€ 6,00
http://link.marktplaats.nl/m1233196788? ... ialbuttons
Hier past een zak van 14,5 kg in
Super handige kleine tonnetjes