Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niekje51 schreef:Beste Metazoa gebruikers, ik heb een vraagje. Ik voer sinds een half jaar Metazoa, naar tevredenheid moet ik eerlijk zeggen. Ik voer het mijn KWPNer en NSPSers. Ik ben het gaan voeren vanwege de NSPS pony's en zo tevreden dat ik het ook ben gaan voeren aan de grote. Nu was ik gisteren op een stal en daar waren ze fel tegen de Metazoa, in PB wil ik de naam wel geven. Volgens hen waren de paarden daar er net op tijd af gehaald, anders hadden ze het met de dood moeten bekopen. Magen naar de knoppen wat ik begreep. En ze hoopte dat ik er ook snel mee zou stoppen voor het 'te laat' was. Uhhh... Ik vond het nogal een uitspraak. Zijn hier meer van deze meningen? Ik ben benieuwd!
Mandy_89 schreef:Ik voer nu ook sinds 3 maanden de metazoa superbroxx. Maar vind dat ze nu steeds minder glans op de vacht krijgt, en ze was normaal een heel fijn actief voorwaarts paar. En nu wordt ze steeds lomer. Moet steeds met het been erbij om ze voorwaarts te houden, wat eerder nooit nodig was. Ze oogt gewoon moe, weinig energie. Ik rij haar recreatief,+/- 4x per week, waarvan 2x een buitenrit van 30min tot soms 2 uur. En 1x dressuur 1x springen in de bak van 30/45 min
Dus ik twijfel nu ook erg of ik hiermee doorga. Als de zak leeg is zit ik de denken om over te stappen op draversbrok
Mandy_89 schreef:Ik voer nu ook sinds 3 maanden de metazoa superbroxx. Maar vind dat ze nu steeds minder glans op de vacht krijgt, en ze was normaal een heel fijn actief voorwaarts paar. En nu wordt ze steeds lomer. Moet steeds met het been erbij om ze voorwaarts te houden, wat eerder nooit nodig was. Ze oogt gewoon moe, weinig energie. Ik rij haar recreatief,+/- 4x per week, waarvan 2x een buitenrit van 30min tot soms 2 uur. En 1x dressuur 1x springen in de bak van 30/45 min
Dus ik twijfel nu ook erg of ik hiermee doorga. Als de zak leeg is zit ik de denken om over te stappen op draversbrok