Dan maar 'n stukkie rijden iedere 3 maanden ofzo!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dribbelkont schreef:ik betaal bij zooplus lang zo veel verzendkosten niet en bestel dan veel meer kilo's
en bij voergezond voor 2 zakken voer en een liksteen dik 33,- verzend.
vindt ik echt niet normaal
postnl,gls en dhl betaal ik 1.90 verzend of zelfs gratis verzend bij zooplus.
en het ik soms meer als 50 kilo
pleiada schreef:Dribbelkont schreef:ik betaal bij zooplus lang zo veel verzendkosten niet en bestel dan veel meer kilo's
Ik dacht dat ze bij zooplus geen paardenvoer in het assortiment hadden??Nu wel?
Dribbelkont schreef:ik betaal bij zooplus lang zo veel verzendkosten niet en bestel dan veel meer kilo's
Safiera schreef:Eindhoven... Als ik nou zeker wist dat ze het aten en het de ideale brok is voor mijn pony's...
Kom je toevallig langs Venlo? (mijn topografie is zó slecht...)
Misschien dat ik toch maar een proefverpakking bestel. Al ben ik best tevreden met de granen die ik nu voer. Enige waarvoor ik zou willen veranderen is dat mijn pony misschien minder heet of spokerig zou worden van graanloos voer.
Probleem met probeerverpakkingen is weer dat je niet zoveel kunt voeren als je normaal zou doen. Met bietenpulp laten ze de helft staan, hoe kom je daar bijv. achter? En HH met graan combineren is nou ook niet echt het voer in z'n waarde laten. Dat ontraden ze ook, dus ja.
Waar moet ik dan trouwens met mijn vitaminekorrel heen? HH wil dat je alleen hun voer geeft, wat ik ergens ook wel begrijp. Paardeneigenaren (zoals ik) willen graag complete vitaminen/mineralen supplementen geven en de markt speelt daar graag op in.
In elk geval weet ik dat de hoefjes van onze pony's er al geen tijden zo goed uit hebben gezien, én dat de pony's niet mager worden. Twee belangrijke dingen al iig.
edit: laat maar, aan benzine vanuit venlo enkelte eindhoven ben je al 8,20 kwijt, dan is verzenden toch nog goedkoper. We hebben ook geen kennisen daar in de buurt of zo helaas. Anders was dat nog een reden geweest om het te combineren.
UniFlap schreef:Voergezond raad hettrouwens af om luzerne te geven.