Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Ik gebruik Spillers Happy Hoof omdat er bij Marstall nog niets vergelijkbaars was. Misschien is dat nieuwe wiesenfasern ofzo wel wat. Zijn daar eigenlijk kleine verpakkingen van te verkrijgen om het te proberen?
Dyonne schreef:Ik gebruik Spillers Happy Hoof omdat er bij Marstall nog niets vergelijkbaars was. Misschien is dat nieuwe wiesenfasern ofzo wel wat. Zijn daar eigenlijk kleine verpakkingen van te verkrijgen om het te proberen?
mirim schreef:Dyonne schreef:Ik gebruik Spillers Happy Hoof omdat er bij Marstall nog niets vergelijkbaars was. Misschien is dat nieuwe wiesenfasern ofzo wel wat. Zijn daar eigenlijk kleine verpakkingen van te verkrijgen om het te proberen?
Spiller Happy Hoof is toch een muesli?
Wiesenfasern is gras uit de Algau. Eigenlijk hetzelfde als Wiesencobs, maar dan niet in brokken geperst.
mirim schreef:Hebben jullie al gehoord van de nieuwe verpakkingen van de Mash.
Er zijn nu naast de 'oude' verpakkingen ook superhandige kleine zakjes. Zakjes met 500 gram Mash TO GO. Een zakje bevat 500 gram Mash. Heel simpel klaar te maken... Je maakt het zakje open en vult hem met een liter heet water, je sluit het zakje ( met een handvat om makkelijk mee te nemen) en je neemt het mee naar stal, je drukt het zakje leeg in de voerbak en voila*\o/* Super makkelijk om mee te nemen dus. Je hoeft niet meer te roeren en te kledderen met emmertjes onderweg, geen gedoe om aan heet water te komen op je stal..............
mirim schreef:timokyana schreef:Voor degene die force voeren,wat gebruiken jullie om eventuele supplementen door te voeren?
Supplementen voer je makkelijk door de Mash. De Force vinden ze vaak wel lekker en kun je door iedere muesli doen of gewoon uit de hand geven.
kevje06 schreef:Die mash in klein verpakking is ideaal voor mee op wedstrijd, ga maar eens bestellen. Wat kost het?
Force voer ik bij meeste met beetje muesli, amino, corn of havervrij.
Shets handje muesli, half bekertje force.
Onze newforest krijgt supplement met force, zij eet alles dus ook dit.
Kabouterdans schreef:Vraagje, zou ik er nog Force bij moeten geven omdat mijn pony maar 600 gr. Champion krijgt per dag?