Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crazygirl1 schreef:Ok, super Bedankt!
Hij krijgt geen graan meer en onbeperkt hooi gezien er maagzweren werden geconstateerd in kliniek vorige week. Ik heb dit supplement gegeven de hele maand januari gezien hij de winter slecht was doorgekomen. Hij staat nog steeds te mager, vandaar onderzoek kliniek. Nu ik er over nadenk, is hij sinds eind februari veel stijver en schrikkiger. Dierenarts heeft dan ook magnesium en vit e aangeraden, naast medicatie voor zijn maag. Ik moet nu wat uitzoeken op welke supplementen hij het best functioneert qua stress, stijfheid, energie, gewicht en algemene conditie.
Citaat:Zijn blik is echt zo opgewekt. Maar het grootste verschil was vandaag ohz! Waauuw! Hardemond, vastzittende kaak, vlucht en Wiegel gedrag.. al die rijtechnische problemen zijn verdwenen. Zelfs zo erg dat ik de eerste 15min met 'gewone' (lesgeefster zegt al maanden dat ik enorm vast hou, maar ik voelde hem steeds enorm gespannen en zwaar op het bit) regeldruk een bijna steigerende reactie terugkreeg. Ik moet op veren leren rijden. Zooo fijn gereden!!!
Anoniem schreef:Ik lees hier weleens over jeuk door luzerne en dat mensen dan liever een brokje zonder kiezen.
Uit die jeuk zich jaarrond of komt dat ook vooral in het voorjaar naar voren??