Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Nou ja, hij begint nu wat in te vallen, maar komt denk ook omdat er minder in het gras zit en hij de wintervacht aan het aanmaken is. Ik heb gekeken en besloten toch geen Havervrij te nemen. De calcium/fosforverhouding is niet goed, daarom wordt aangeraden in combi met granen te voeren, en dat doe ik niet.
Ik ga een hele andere kant op, haha. Toch de IJslander Robust. Hier zit namelijk ook nog kruiden in. En meer vitaminen/mineralen dan in Havervrij. Complete is qua verhouding wel goed, maar ook weinig mineralen/vitaminen.
En dan ga ik hem een scheutje olie bij geven.
Dyonne schreef:kevje, eigenlijk vind ik dat moeilijk. Ik zelf zou er namelijk niet heel veel geven, al is dat gevoelsmatig misschien. Ik heb ze nu wel staan, ze zijn bijna op. Maar ik heb ze niet weer besteld. Ik geef als beloning vaak liever een stukje brood of een wiesencobbrokje.
Evelli schreef:ik zal eens gaan kijken. Vind het irritant dat ze dat soort dingen nooi op voorraad hebben en het bestelt moet worden. Ik wil gewoon naar de winkel kunnen gaan en daar een zak voer op kunnen halen of een emmer spul.