Cambiar schreef:Daarom reageer ik gepikeerd. Het zou verdomme verboden moeten zijn om zaken over voeding te beweren in eigen commercieel belang!
Nu kan ik je echt niet meer volgen; jij gelooft wel wat voerfabrikant Voergezond zonder enige wetenschappelijke referenties over andermans producten zoals esparcette en luzerne beweert, maar je vindt het niet kunnen dat een voerfabrikant als Vitalbix zaken over hun eigen voeding beweert, want dat is alleen in eigen commercieel belang?
Sowieso kan ik je posts maar moeilijk begrijpen omdat ze elkaar en zichzelf steeds tegenspreken en wetenschappelijke bronnen aanhalen maar die vervolgens verkeerd samenvatten, en ik snap ook niet wat je posts in een Vitalbix topic doen. Misschien is de enige link dat in Vitalbix luzerne zit, maar waarom dan gecondenseerde tannines aanhalen die niet in luzerne zitten, of whey poeder, of op dat Bokt slecht is omdat er ervaringen gedeeld worden, te laat inzien dat je veulen afvalt of wel/geen spierbiopten. Misschien dat je daar beter een eigen topic over aan kunt maken?
Terug on topic: ik heb 1 nadeel gevonden van Vitalbix; het smaakt saai.
In JPG&F zit net een klein beetje melasse waardoor ik het gemengd met grasbrok kon gebruiken als voedselbeloning, maar daar is Vitalbix toch echt te saai voor. Zijn voerbak eet [***] (nog) wel netjes leeg, maar als ik hem een handje Vitalbix voorhoud als beloning na een oefening dan doet hij niet eens de moeite om zijn mond te openen. Dat is dus wel een nadeel.