Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:ik zou willen dat mijn haffen er zo uitzagen
Marcella schreef:Jolliegirl schreef:Als ik zo door blijf rijden (5x per week & langer) dan krijgt hij binnenkort wel wat meer hooi en wat meer brokjes.
Zou gewoon zorgen dat hij ruim voldoende en goede kwaliteit hooi krijg.
timokyana schreef:Ik ook!! Zat eerst te kijken naar halster met panieksluiting maar die verkopen ze bijna nergens nog (heb verschillende zaken gemaild). Maar heb nu van iemand gehoord dat die zonder panieksluiting ook breken als ze erin staan (het is namelijk bij haar pony gebeurd), dus toch maar die genomen. Maar ik vind het ook gigantisch eng.hier gaan ze ook voor het eerst aan een graaskorf,echter vind ik het wel heel eng om een halster aan te laten op de wei/stal.
biancavos schreef:Ik lees er veel goeds over maar vind het absoluut niet in België...ik geef bijvoorbeeld marstall force, is wel een goede, er moeten er wel nog meer zijn.
een handje van normaal voer kan nooit genoeg zijn om aan de vitaminen te komen, je voert normaal pas genoeg vitaminen als je je aan de hoeveelheden houd die op de zak staat, en dan is vaak meer als een kg
Jolliegirl schreef:Heb ik ook al gezien maareh, strotouwtjes, dat houdt toch 'n hele baal samen, is dat niet gigantisch sterk?? Volgens mij zo sterk als een musketon ofzoStrotouwtje pakken, daar een dun sliertje uitpakken en daar je halster mee vastmakenDus niet de klip aan de ring, maar strotouwtje(dunnertje) om de ring en daar je klip aan.
ponyzotje schreef:heb ik ook al gezien maareh, strotouwtjes, dat houdt toch 'n hele baal samen, is dat niet gigantisch sterk?? Volgens mij zo sterk als een musketon ofzoOf heb je andere ervaringen? Ga het alleszins proberen kan niet slechter zijn dan de clip zelf
(ziet er alleen een beetje stom uit haha).