Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:En toch zit zodanig in mijn hoofd dat lijnzaad giftig is ongekookt, dat er maar moeilijk in gaat dat je het door de koffiemolen haalt en het dan gewoon gegeven kan worden.
Ik vraag me ook af, hoe door de koffiemolen? Dat het poedervorm wordt net als een koffieboon?
edit: en hoe wordt het dan nog de slijmerige substantie die de boel schoonmaakt van binnen?
Ben ik gewoon benieuwd naar
haukieboy schreef:Maar jij haalt het dus niet door de koffiemolen? Ik kook elke dag braaf en dan meteen vor 3 dagen. Maar als dat nou niet beslist hoeft........ Is dat dan helemaal een fabel, dat blauwzuur verhaal?
Assiepassie schreef:Voordeel van lijnzaad is dat het goedkoper is dan de olie.
Het bevat naast de olie zelf, ook alle sekundaire plantenstoffen en die krijgt je paard via de olie niet binnen.
Noem het een completer, goedkoper pakketje.
Denk wel dat de concentratie omega's in de olie op zich wat hoger dwz dat 100 ml olie iets meer omega's bevat dan 100 gram zaadjes. Ken dus ook nogal wat mensen die het combineren.
Voel me soms net een kok.
madamX schreef:hmmm.... waar heb ik die kleuren groen en dat gras toch eerder gezien.... welke website...?
Tinkels schreef:madamX schreef:hmmm.... waar heb ik die kleuren groen en dat gras toch eerder gezien.... welke website...?
haha idd!teksten heb ik ook eerder gehoord.
Taniya schreef:Assiepassie Even offtopic, wat een interessante website heb je, zeer duidelijk en overzichtelijk.