Phytonics Gluco Balance of alternatief?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 10:38

marjor schreef:
Mijn paard is helaas hoefbevangen geraakt. Ik wil hem graag nog een Gluco iets geven. Echter is hij een erg lastige eter. Hij ruikt alles wat anders is en eet er dan vakkundig omheen of hij eet het niet.

Gluco Balance heb ik jaren geleden aan mijn shet gegeven. Dat rook best wel kruidig en sterk kan ik mij herinneren.

Ik ben erg benieuwd waar de Glucose Support en Suikerbalans naar ruiken en hoe sterk.
Ik geef nu iets anders dat gebaseerd is op appelazijn en dat vind ie niet echt te pruimen.

Tussen reuk en smaak kan een wereld van verschil zitten en in een lekkere slobber is GB meestal geen probleem

Ilsiie

Re: Phytonics Gluco Balance of alternatief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 11:57

Ik kreeg de glucobalance er ook met geen mogelijkheid in maar Triphala wordt hier probleemloos gegeten, sinds het begin af aan gelijk al, wellicht is dat het proberen waard?

marjor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 12:28

Ilsiie schreef:
Ik kreeg de glucobalance er ook met geen mogelijkheid in maar Triphala wordt hier probleemloos gegeten, sinds het begin af aan gelijk al, wellicht is dat het proberen waard?

Daar zit ik ook aan te denken. De globale werking is hetzelfde als Gluco Balance en Glucose Support?

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 12:51

Glucose support heeft eenzelfde type geur als de Glucobalance. Bij hoefbevangenheid zou ik wel echt op 1 van deze 2 inzetten, als je het er echt niet in krijgt kun je altijd nog verder kijken. Zoals genoemd met een beetje slobber laag in suiker (nutrimash, sluesli) of evt met wat water in een spuitje in zijn mond.

amsterdam10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-25 17:48

Ilsiie schreef:

Mijn kieskeurige paard had precies het tegenovergestelde.. triphala ging er met geen mogelijkheid in, GB prima.

daydream

Re: Phytonics Gluco Balance of alternatief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 12:51

Zijn er hier ook nog ervaringen met de Laminaze van Naf?