Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
limilou schreef:Hij zag er echt prachtig uit, al vind ik hem nu ook nog zeker heel erg netjes op gewicht. En inderdaad het is gewoon echt lastig om koudbloeden op gewicht te houden. Op mijn 1e foto ging ik haar ook al iets bijvoeren, dat ze niet te slank werd. Hier was ze vol in training en een paar weken later
[ [url=m/cxezWa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fly_high schreef:limilou schreef:Hij zag er echt prachtig uit, al vind ik hem nu ook nog zeker heel erg netjes op gewicht. En inderdaad het is gewoon echt lastig om koudbloeden op gewicht te houden. Op mijn 1e foto ging ik haar ook al iets bijvoeren, dat ze niet te slank werd. Hier was ze vol in training en een paar weken later
[ [url=m/cxezWa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind (voor zover het te beoordelen is met zadel erop) dit paard verre van slankminstens +1. Gezien vet op de manenkam, vet op de achterhand en bij staartaanzet en ronde vormen van de bovenlijf, kijk eens naar de overgang romp - achterhand en hoe weinig heupen zich aftekenen. Met die buik erbij is het niet echt een plaatje dat ik als "vol in training" zou willen zien.
AlwaysH schreef:Tango1979 schreef:Wauw wat is die mooi bijgekomen Always. Een perfecte 0 lijkt me
Qua vet wel. Maar hoe beoordeel je bespiering op basis van BCS? Want die is echt![]()
![]()
Dankjewel iig!!!
ynskek schreef:Die van t begin is voor mij ook echt wel een -2 a -1,5
Jorklo29 schreef:Die vetscore is een ding, is al laatig maar ik vind het zelf ook lastig om te zien of een paard bespiering heeft, hoe zien jullie dit vanaf een foto? Voelen lijkt me veel makkelijker