Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:ik weet de oplossing.. Als de lonen nou ook eens meestijgen met de inflatie.. maar dat zie je ook niet altijd gebeuren..
Pinacolada schreef:plutolover schreef:ik weet de oplossing.. Als de lonen nou ook eens meestijgen met de inflatie.. maar dat zie je ook niet altijd gebeuren..
En hoe moeten de werkgevers dat ophoesten? I
baudyh schreef:Ik verkoop voer, heel veel merken. Alles is inderdaad omhoog gegaan. Het ene merk meer dan de andere.
Wat ik dan wel grappig vind. Ik heb elk weekend een weekend deal. Bv vorige weekend havens gastro van 19,90 naar 17,50.
Wat denk je. Er komt bijna niemand voor.
Ik merk ook niet dat er minder voer verkocht word.
Pinacolada schreef:plutolover schreef:ik weet de oplossing.. Als de lonen nou ook eens meestijgen met de inflatie.. maar dat zie je ook niet altijd gebeuren..
En hoe moeten de werkgevers dat ophoesten? I
baudyh schreef:Ik verkoop voer, heel veel merken. Alles is inderdaad omhoog gegaan. Het ene merk meer dan de andere.
Wat ik dan wel grappig vind. Ik heb elk weekend een weekend deal. Bv vorige weekend havens gastro van 19,90 naar 17,50.
Wat denk je. Er komt bijna niemand voor.
Ik merk ook niet dat er minder voer verkocht word.
Sunnda schreef:Ik denk dat hier maar een gevolg aan zal zitten: keihard de recessie en misschien zelfs een crisis in.
Aan alles merk je dat het tij keert: de inflatie, de beurzen, de woningmarkt, de grondstofprijzen.
Ik zie niet in hoe dit overeind moet blijven.