Heleennn schreef:Onali, zoek het op om je kennis te verbreden. In plaats van koppig door te blijven gaan dat jij gelijk hebt en dat anderen je niet interesseren. Het kan wel eens vernieuwend zijn om die trainingsmethodes te bekijken. Maar goed, als jij koste wat kost dezelfde kennis wil behouden voor de rest van je paardencarrière is dat jouw probleem. Maar maak dan ook geen domme opmerking zoals 'Nog nooit van gehoord' met zo'n emoticon. Dat is respectloos en komt denigrerend over. Maar dat zal je ook weer niet interesseren, hoe je op andere overkomt? Vind het in ieder geval niet van toegevoegde waarde. En als je geen sportieve ambities hebt en daar dus ook niet veel kaas van hebt gegeten moet je je niet gaan uitspreken over het beleid van een sportpaard. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar er is ook een gulden middenweg.
Ik wandel of hardloop met mijn pony's en ze lopen naast de fiets.
Doen ze beide superbraaf, kan deze persoon me hiermee helpen?? In mijn tak van sport zijn er geen misschien geen wedstrijden en lintjes, maar dat maakt mijn omgang met mijn pony's niet minderwaardig.
En nee ik hoef niet aardig gevonden te worden door jou of andere Bokkers.
Ik ken deze kerel niet en ik hoef hem niet te kennen. Maar omdat ik HTKpony's heb mag ik geen mening hebben over TS haar situatie? Een paard blijft een paard ongeacht wat je ermee doet en een paard heeft bepaalde dingen nodig om paardwaardig te leven. Waaronder speelmaatjes en lekker kunnen grazen.
Bokt is nog altijd een discussieforum en iedereen mag dus reageren op het topic van TS.
Inhoudelijk heb ik al gereageerd op TS dus ik zou het fijn vinden als jij nu ophoudt met mij de les lezen
zonder dat ze echt heet worden.
Een paar uur in een saaie zandbak zonder soortgenoten wordt gezien als 'lekker naar buiten'..