Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Zou dit ook op 1 of andere manier met het tekort te maken hebben? Het deed ook iets met de botten, toch? Al was dat vooral bij veulens/jonge paarden dacht ik ...
[ [url=m/GRNDDM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Yzl9QK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De appaloosa heeft het al langer, bij hem dachten we (naja, het is zo volgens chiropractor) aan een scheef bekken door misschien ergens tegenaan te lopen of dergelijke. Het was er in ieder geval plots en hij heeft er op zich geen last van. Het wisselt ook qua uitzicht (soms minder te zien, andere dagen meer). Bij Cobe viel het mij gisteren ineens op .. heb echt geen idee ... Ook die uitstulping bij beiden net achter het zadel, zit er ook bij Boke al langer, bij Cobe niet .. Als het met het zadel te maken zou hebben vind ik dat raar, want Boke wordt al tijden niet gereden, heb er misschien 5x wat mee gestapt het voorbije jaar...
Iemand een idee of het iets speciaals is? Of gewoon het verlies van bovenlijn door ouderdom/eventueel te weinig eiwitten en dus een normaal beeld?
[***] schreef:Het is niet echt schrikgedrag maar meer onrust ofzo die er over hangt, is moeilijk uit te leggen. Alsof ze dingen moeilijk kunnen plaatsen, zelfs alledaagse dingen.
[***] schreef:Ik bedoel het niet slecht hoor, maar heb het momenteel even gehad, denk je het goed te doen, constant zitten lezen en bekijken en aanpassen en dan krijg je van alle kanten te horen dat het probleem wel eens in een tekort kan liggen. Ik weet gewoon niet meer wat ik nog moet doen. Als je al een magnesium-supplement geeft en dan leest dat het probleem door te weinig magnesium kan komen, tja, voor wat doe ik het dan nog zeg maar. Heeft niks met jou of je reactie te maken maar het is gewoon allemaal teveel op dit moment. Ik doe zo mijn best en niks lijkt goed genoeg en dat is echt heel frustrerend.
[***] schreef:Ik ga eens rondkijken als ik wat tijd heb
@ Askja : had je post even over het hoofd gezien, sorry. Hij heeft een rode liksteen van KNZ ja, was volgens de DA de oplossing, maarja, hij heeft dat al jaren en doet er wel iets mee maar niet veel. De appie kan ik dat ook niet geven want die denkt dat het snoep is, zo'n baksteen is op 3 dagen weg bij hem