Chesss schreef:@collendoorn jammer dat niet passend is voor je.
ik stond vanmorgen gewoon te juigen in mijn box, allemaal mooie nette rond gevormde mestballen. netjes op een hoop gestapeld. Ben nu iets meer dan een week bezig, 10 dgn. Hij is echt wel opgewekter, gheeft beduidend minder last van zijn darmen, gooit me minder op links. Toename in conditie en fitheid heb ik nog niet heel erg waargenomen, maar das ook wel heel vroeg om te verwachten en zeker waar wij vandaan komen. iigv word er 1 hooguit twee keer gemest tijdens rijden dus das een hele verbetering ten opzichte van 4 keer. Ik ben fan, heb net eergisteren nieuwe bus besteld, ben blij dat ik de mogelijkheid heb gehad om het te proberen, als het niks is weet je gauw genoeg.
ondanks dat er niet smakelijk uitziet zeker niet in bietenpulp gaat het er wel in alsof het puur suiker is echt heel fijn die van mij is echt hele moeilijke eter namelijk
Hier weer eens tijd voor een update, zal van de week even een foto maken.
Maar wat een vooruitgang! Eigenlijk constant mooie mest, soms nog wel eens wat gevoelig op de darm, maar echt niks in vergelijking met de last en hinder die heeft gehad. Ik heb hem nog wel op losse vitamine staan, simpelweg vanwege het feit dat hij toch wel veel tekorten heeft opgebouwd.
Maar ik ben echt rete enthousiast! Ik heb een ander paard, vrolijk bijdehand helder glimmend en mooi aan het ontwikkelen en toenemen van spiermassa en conditie. Ik ben begonnen met drie scheppen (paard is 1.85 en weegt tussen de 750 en 800 kilo) inmiddels ben ik terug gebouwd naar twee maatschepjes en ga ik proberen verder terug te bouwen over een tantal weken en anders blijft ie dit gewoon krijgen.