Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pleiada schreef:En de tanden zijn ook nagekeken?Niet goed kunnen kauwen kan ook voor slechte mest zorgen..Antibiotica is ook nogal slecht voor de darmen,dus misschien kun je probiotica voeren om de darmflora weer in balans te krijgen..
Emaartje schreef:pleiada schreef:En de tanden zijn ook nagekeken?Niet goed kunnen kauwen kan ook voor slechte mest zorgen..Antibiotica is ook nogal slecht voor de darmen,dus misschien kun je probiotica voeren om de darmflora weer in balans te krijgen..
yep de paardentandarts is pas geweest..probiotica dat kan ik ook eens proberen inderdaad...en die muesli kan het ook nog weleens van komen heb ik het gevoel..
is van besterly dynamix
Emaartje schreef:Ons oudje is al een tijdje aan de dunne mest(koeienvlats meer) hij heeft moeite met het verteren van het kuilvoer de darmen zijn behoorlijk van streek,je hoort het ook ze krijgt nou hooi bijgevoert hopelijk krijgen we het weer tot rust, ik heb al een mestonderzoek gedaan waar niks uitkwam en in december heeft ze het ook allees gehad en heeft antibiotica gehad maar het komt steeds weer terug helaasss,ik voer ook nog een muesli het heet dynamix dat zie je in de mest wel verteerd maar geef het nou even niet bij...ben bang dat het ouderdom is en de darmen niet meer goed zijn best doen..wie herkent dit?
owja de tanden zijn goed en ze krijgt alles nog wel goed weg,en heeft ook eetlust.maar we krijgne haar niet meer dik hebben al van alles geprobeerd seniores priores werkt ook niet,maismeel enzz
Damelza schreef:Nouvel, jeetje die ziet er echt super uit! zo wil ik mijn pony ook het liefst.
yvonnedv schreef:Emaartje schreef:Ons oudje is al een tijdje aan de dunne mest(koeienvlats meer) hij heeft moeite met het verteren van het kuilvoer de darmen zijn behoorlijk van streek,je hoort het ook ze krijgt nou hooi bijgevoert hopelijk krijgen we het weer tot rust, ik heb al een mestonderzoek gedaan waar niks uitkwam en in december heeft ze het ook allees gehad en heeft antibiotica gehad maar het komt steeds weer terug helaasss,ik voer ook nog een muesli het heet dynamix dat zie je in de mest wel verteerd maar geef het nou even niet bij...ben bang dat het ouderdom is en de darmen niet meer goed zijn best doen..wie herkent dit?
owja de tanden zijn goed en ze krijgt alles nog wel goed weg,en heeft ook eetlust.maar we krijgne haar niet meer dik hebben al van alles geprobeerd seniores priores werkt ook niet,maismeel enzz
ik heb de mest van mijn oude merrie toen weer goed gekregen door snijmais en masters seniorenslobber te gaan voeren. In masters seniorenslobber zit al probiotica in en snijmais werkt stoppend
Nouvel schreef:blijf het geven als tip voor iedereen: Subli SP, Subli omega mix, lucerne en compactgras![]()
daarmee kom je een heel eind!
maar een paard aan laten komen + bespiering laten ontwikkelen kost tijd...